Tuesday, July 10, 2007

周日大掃除

沒有特別節目的周日, 定為全屋清潔日. 待蝦子餅上班後, 清潔行動馬上啟動…

喵喵洗白白篇

花了兩個小時, 幫喵喵洗澡, 她動也不動的, 好像很享受似的, 還以為貓貓怕水, 倒不一定. 怪不得, 她經常自出自入浴缸, 有時, 弄得手腳濕濕的, 四周留下濕掌印, 更想印在我的衣服上, "oh! 喵喵, 你攪什麼! 是尿尿濕, 還是水濕呀!" 感覺好不舒服呢!

白白過後, 又吹, 又梳, 待毛毛七八成乾後, 把她安放在窗台上, 來一個陽光浴.

家居清潔篇

春夏時份, 喵喵換毛之時, 四周飄揚著她幼幼長長的毛髮.

安頓喵喵日光浴後, 馬上用強力吸塵機來一個鋪天覆地的 "吸吸毛毛大行動". 接著, 用滴露開水刷刷刷, 消毒殺菌, 轉眼間, 全屋潔淨, 陣陣清新味道處處飄. 最後, 洗喵厠所, 洗人厠所…


舉頭一看, 七時, 差不多四小時了, 小睡一會, 九時許, 獨自到 “花園餐廳” 享受扒餐. (相片, 在手機, 今晚會upload上來) 晚了, 食客不多, 伙計跟客人的比例, 是一比一, 簡直有vip的感覺, 可是食物的味道卻是一般.

周一, 全身腰酸背痛, 猜想, 難道染上流感? 晚上, 告訴蝦子餅, 我開始生病喇! 誰知, 他說, 錯喇! 不是病, 是太累而已, 還促我早點休息. 睡了整整十二小時, 今天真的精神多了.

原來, 打理一頭家, 真的不容易, 媽媽, 妳真偉大!

8 comments:

Anonymous said...

我很怕貓毛。以前去過一個親友的家,成屋都係毛,廁所板都係,感覺很癢。

泡沫人 said...

所以我喜歡短毛貓,方便打理.
可是,喵喵是長毛貓,唯有,勤力吸毛毛啦!我定唔容許"廁所板都係毛"的情況,出現在我的家.

Anonymous said...

大掃除真是不容易,裝修至今,我每日都只做一,二個鐘頭,我就散了,但媽還在做,星期六日我想睡晚一點,點知佢老人家5am起身清潔屋企,攪到我冇得瞓. 原本想日後退休可以做鐘點,現在發覺太辛苦,都係趁現在儲多d錢算了.

Anonymous said...

我每個星期清潔個屋已經成個散晒,不過請人回來清潔好貴,算啦,我自己做番啦。

泡沫人 said...

請鐘點是一個不錯的選擇,奈何我從前顧用的兩位,不太好.所以,如今辛苦自己.還是聽家人話,找找幫手...

to pam,這便是裝修後群症,我真怕怕.

to readandeat,清潔家居,男子有責,你真是一個好榜樣,我蝦子餅唔想自己做,所以成日叫我請鐘點,價錢尚可接受,當然,可以省回就更好.

Anonymous said...

我問一間清潔公司如果做裝修後的清潔要幾多錢,聽到價錢我真係嚇親,銀碼足夠我去一次台灣了. 答案係hkd2,300. 我知公司A小姐都有用開一間清潔公司, 一問之下原來係同一間,她真富貴了...
現在只好叫鐘頭(以前請過)做4個鐘(hkd240)洗kitchen and tiolet.其餘的自己慢慢洗算了,

泡沫人 said...

廿千三.咁貴,搶咩!
(a小姐一向是富貴太太來的,令人羨慕)

聽說,c小姐剛約好裝修清潔,人家都係收平時價.也許,下次,叫她幫手約他們,咁咪省回唔少囉!

我想,你應該不會在短期內大興土木啩.

Anonymous said...

我想下次人哋未必再幫c小姐清潔因為價錢問題,(太平),裝修一次已怕怕,五年內都唔會再裝修了

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount