Sunday, April 08, 2007

五光十色



6 comments:

Anonymous said...

這是不是利澳的燈飾呢,都真係幾靚喎。上次去澳門,都有在門前走過。酒店外牆很宏偉,但唔知點解間間酒店千篇一律是羅馬式巨柱。
上次遊澳門,還學懂一樣聰明辦法,跟本不用坐的士和巴士了,去那裏都乘坐酒店的專車,例如去仔就坐新世紀的車,去漁人碼頭就坐金沙的車,去議事亭就坐葡京或永利的車,非常方便又快脆,不用坐勁兜路的巴士浪費時間,亦毋須覺得自己CHEAP,因為人人都係咁搭,而且賭場大把錢啦,唔使同佢慳喎!自己慳反車錢又可以食多野添。

泡沫人 said...

第一個:漁人碼頭酒店內,其餘二個:永利酒店.個人認為,老外經營的酒店比本土的美和大.

o下!咁都得?你唔怕被人揪落車嗎?大膽呀你...

茂斯 said...

哇,好大!!我正計畫下月去澳門抖下!

原來有咁多專車坐?!但我去澳門一般都3日兩夜,悠悠閒閒坐巴士比較多,老街舊舖的風景也是我所喜愛的.

泡沫人 said...

那你可考慮考慮利澳,的確不錯.
若你想住豪d,我有朋友可訂永利,好似有discount,有需要,給我e吧.

Anonymous said...

D 相很美,很清楚,第二張相我好似去過,是否在漁人碼頭附近?

泡沫人 said...

是次,因兩天也下細雨,拍照的意欲大減,所以拍的不多.清因相機鏡頭好而已.
第二張相是永利酒店,新開的.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount