Tuesday, December 02, 2008

坐月好busy

這張相攝於小鄺鄺出世的第十天.

今是已是第廿二日了, 相片拍了很多, 也晒了很多出來, 本想upload最新的跟大家分享, 可是pc(因我收在娘家坐月)不是我的, "過相"有點煩... 請等等吧.

他似誰? 家人和朋友都把他的臉分成兩份, 說上半部(眼眼)有點似我及我家人, 而下半部(鼻和嘴)似爸爸. 不過, 要再看清楚他似誰, 也許要再過一兩個月吧.

他在第十六天左右, 已經食120ml (即4安)奶奶, 這兩三天更要再加, 食130-140ml (即4安半) 奶奶, 超大食, 真怕... 遲d他會變成肥仔, 要減肥...

原來, 照顧bb真的很辛苦, 冇時間睡覺, 冇時間上網, 冇時間攪自己野... 個頭餵奶, 呢頭換片片, 又要洗奶樽, 轉頭又要餵奶...

幸好有媽媽間中出手幫忙, 世上只有媽媽好, 看她要弄野比我食及補身... 又要買食送,弄飯,洗衣,洗碗... 又要間中(周六至一)幫手看看弟b(10個月大)... 又要幫所有bb沖白白... 又要出出入入接軒軒上課下課補習... 她都周身唔得閒... 有時, 真有點不忍心... 自己都會幫手做點家務...

總之... 媽媽, 我愛你.










2 comments:

Anonymous said...

阿包吃完人奶還吃三安士奶粉,三個月大時,肥到冇咗條頸,洗澡要推開頸的摺紋才可洗乾淨。現在是身型苗條。

我記得我生完那個星期,要自己湊,累到成日攤在床上。

Anonymous said...

好可愛啊 ! 人仔細細咁食得呀,
你之前估的給你估中了 ! 不要在我blog中提及啊 !

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount