Friday, November 14, 2008

小鄺鄺仍在醫院

(第二天的小鄺鄺)

我在11月12日晚上已經出院了... 可是小鄺鄺仍在醫院, 因他要打5日的消炎針, 醫生說, 他可能在出世時飲了些胎水, 打針防感染.

除了第一晚外, 我每晚都去他的病房看他, 餵他飲奶, 他的食量很驚人呢!
第二日, 才吃50ml(即不足2安)
第三日, 已吃60ml(2安)
第四日, 吃90ml(3安)
他都幾重的, 手腳也不是很軟, 希望他可以快d出院喇!
唔好問我似誰, 我都唔sure... 鼻仔似蝦子餅, 其他, 就要等再收收水才知道喇! 滿月時, 樣子應該定到形掛...

6 comments:

Anonymous said...

小鄺鄺看起來好大隻呀 !
通常bb 第一日30ml ,第二日 45ml,第三日 60ml, 第四日75ml,嘩,小鄺鄺第四日已經好似人地第五日咁食90ml 了 !好厲害呀!
第一個月最多可以吃120ml ,看來一定唔止了 !
佢一定肥肥白白啊 !

Anonymous said...

大食積....一定似爸爸...肥仔一名...呵呵! jacq

泡沫人 said...

wingwing,
係呀!他一定食窮我呢!要努力save money啦.
你咁清楚,唔通你屬醫護界?

jac,
少少肥都唔錯. 似爸爸,弄得他爸爸不知幾開心.

Janise said...

哈,仲有時間update, 小鄺返家時,你倆都想瞓都難,唔好話上網...幾時去探你?

泡沫人 said...

janise,
真的冇時間,d頭餵完奶,個頭換片片,洗下野,又要開工餵奶... 無時停.
隨時歡迎探我和bb.

Anonymous said...

YouTube VR - Videoslots.cc - Videodl.cc
YouTube VR is a free-to-play social VR app that brings you the most in-demand content from the 4k youtube to mp3 major developers in the industry.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount