Saturday, November 08, 2008

倒數十天

我的預產期是18/11, 今天是8/11, 即還有10天.  


之前, 因BB的頭落得很底, 所以大家都猜我會早些, 三周(21天), 二周(14天)... 誰知, 小鄺鄺不願意離開我溫暖的肚子, 拖得就拖.

5/11看醫生, 小鄺鄺已有差不多7磅了.  頸上的臍帶看上去一點也不緊, 醫生叫我不用擔心.  

我問醫生說, 因何, 我經常有假陣痛?  如1/11半夜2-5, 陣痛(肚皮拉得緊緊的, 有點似經痛, 亦想去大大)了三小時, 睡得著, 停了; 3/11晚6-8, 陣痛了二小時, 食過晚飯後, 停了; 5/11半夜到清晨3-9, 陣痛了6小時, 洗完澡後(本想洗澡後入院), 停了...

醫生說, 有假陣痛也是好事來的, 表示子宮有練習的機會, 子宮頸會變得更軟, 到真陣痛正式來臨時, 子宮頸會開得更快, 更容易, 生產時間會變得更短...  她更說, 照道理, 我會早一周生產喎!!!  (那... 即是12號前喇!)

希望醫生猜得對, 我已經等到發傻了...

一有消息, 定必通知大家.


   

3 comments:

Anonymous said...

你到時仲有時間上網通知大家去醫院生?

Anonymous said...

congratulation! 你終於不用在家傻等了,但估不到你會痛咁耐,勁呀!b仔出嚟有冇報仇打佢patpat呀.定係錫到燶.

Unknown said...

泡沫人生咗啦!Torres在周一凌晨4點幾出世,重6磅9。母子平安。
想睇BB相的話,請send一個email畀我:
chriskch@yahoo.com.hk

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount