Wednesday, February 25, 2009

扭計大王實錄 (三個半月)

拍攝日期及時間: 2009年2月24日晚上11時58分

導演: 托里媽

主角: 托里b

配角: 阿婆 (抱托里b者)及托里媽(伸手呵bb者)

(因拍攝時, 錯誤地把手機弄轉了, 所以要大家 "打則" 睇片... ^o^)

******

托里b在11時許, 開始食奶奶, 食了一半後, 唔肯再食, 他要玩, 要聊天...

托里媽說: 衰仔, 我第日要上班賺錢架! 日日睡得六小時, 唔殘就奇囉! 你乖喇! 唔食, 一係就睡覺喇! 食奶吱喇! 好嗎?

看托里b的反應, 就知道他唔肯食... 唔肯睡... 喇!

最後, 食多1/3, 呵到1時30分才睡著... 可憐的我, 只睡了5個半小時. 慘!慘!慘!

******

托里b是一名惡爺, 只三個半月大, 已懂反抗, 唔要就唔要, 他只輕輕地叫已可以把全屋人弄醒...

oh... 日後點算好??? 難教難教...

3 comments:

Anonymous said...

Well, 連叫聲扮野聲都同皮皮好鬼似呢.. 唉~~~ 哀~

Anonymous said...

我小時候也很惡教,後來我話終於有報應了。嗚……阿包小時候扭到半夜三更都不肯睡的。我半夜一時還要抱著佢在廳踱來踱去,推車仔,乜都試勻,頭兩年真係殘到……

泡沫人 said...

evilfish,
第時一起叫,實嘈死人喇!

readandeat,
係咩?媽也說我是三姐弟中最難湊的一個.唔通bb似我,oh...樣子不似,脾氣似.真係好似唔似.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount