Saturday, February 17, 2007

清潔, 佈置, 周身都唔得閒...

年廿八, 洗洗洗...

之囡囡出浴照 (不適合兒童觀看)


"攪咩呀! 快d放我走呀!"


"影夠未呀! 仲影... 告你o架!"
****************************************
年廿九, 齊來幫手佈置下間屋先...
之囡囡偷魚記 (小朋友, 千奇唔好學呀)

"新年又有新佈置, 你睇, 條魚仔幾得意, 好似好好食咁! 等我..."
"弊! 被人周到, 呢次, 縢條炆豬肉, 就有得我食喇..."
"馬上扮乖, 分散視線至得... 掂..."
"我件新衫, 點呀? 靚唔靚呀? 藍色親哂我對眼, 不過, 有d緊喎!"

4 comments:

Anonymous said...

哎呀! 出浴相映到佢對眼好似好惡,都係鍾意佢最後那張相,好cute!

泡沫人 said...

可能係她對眼"太大"之故,所以看上去有點惡啦!她算乖,基本上沒有反抭.

茂斯 said...

貓毛還沒生出來啊,冬天不會很冷嗎?養貓,我好想快點養

泡沫人 said...

已經長了許多,新年回暖,怕她覺熱,脫下衣裳.誰知,我們看慣了她穿衣樣,如今,有光著身子的感覺.
養一只吧,為生活增添樂趣.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount