Wednesday, February 14, 2007

情人節快樂

今天是情人節, 祝大家情人節快樂.

每到佳節, 各位八卦的同事(包括我) 便會留神何人收花, 一如往年, 只得一位女同事收花, 那束又紅又大的玫瑰花是armani的出品, 我想起碼要千五至二千元呢!

她不是什麼單身貴族, 已貴為兩子之母. 雖然她口口聲聲說"折現"仲好, 不過, 我覺得她一定甜在心頭, 真令人羨慕, 也欣賞她老公的心思和誠意.

午時, 曾猜想自己會收到什麼禮物呢! 會唔會食白果呢!

門聆響起, 猜想, 會是送我花者... 啊! 送文件呀... oh no...

時間一分一秒過去, 唯有寄望晚上的飯聚啦.

其實, 有一個ipod nano的皮包也不錯呀! 唔好... nano只是千多元, 而皮包需四/五百元, 好像妹仔大過主人婆...

結果, 我收到的係...



它仲貴過一個nano的皮包呀!

雖然, 缺乏新意, 年年如此, 食朱古力總好過食白果呀.

晚上, 我們食...





成百元的鵝肝雖少 (放在牛扒上), 美味無窮, 令人回味... 正.

支酒就dry左d.

6 comments:

Anonymous said...

不要羨慕他人,年年情人節有花收就冇特別,如果突然一年冇花收又擔心why?反而係今年冇,明年有,你會更驚喜啦!
見到你們的情人晚餐好有心思還有你收到的禮物(wow 心型).已勝過好多人.祝 你們日日都 Happy Valentine's Day! ^o^

泡沫人 said...

謝謝你的祝福.
願你快快"搵個好老公"

Anonymous said...

我記得有一年你也請過一粒我吃^^,有禮物收就開心,"有情人天天也是情人節,冇情人天天精彩天天過"

泡沫人 said...

大家情人是也... ^o^

Anonymous said...

哇!! 你就好啦, 我就真係食白果啦 :<

泡沫人 said...

滺滺媽,等我下次見到阿sir時,幫下你表達心聲吓.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount