Friday, February 09, 2007

你會點講呢!

前幾天, 看同事轉發的電郵, 關於曾生的競選口號「我會做好呢份工!」.
如果, 換轉其他行業或者其他人應該會咁講, 已經覺得很有趣.

昨天, 再來一個攪笑版, 係…

靚女 (對唔合心水的追求者) :「我會請佢食檸檬」
老婆 (對陳世美):「我會換個好老公!」
富豪雪糕 (對客人):「我會"針"滿呢個cone」
肚入面既bb (對媽媽):「我會離開呢個womb」
學生 (對學生資助辦處):「我會還晒d grant loan」
學外語人士 (對前程):「我要學好靈格風」
賊仔 (對苦主):「我會搜掠個一空」
足球員 (對球會):「我會打好d前鋒」
李小姐/二奶 (對何小姐/正室):「我會搶走你老公~」
窮鬼 (對肚皮):「我會去搵二叔公」
打工仔辭職時 (對衰老細):「我會辭左呢份工」
老闆 (對冇反抗能力的員工):「放假你都要開工~」
下屬 (對朋友):「收到bouns就轉工 ! 」

我 (對老細):「我會等你加人工」

咁你呢?

4 comments:

茂斯 said...

老曾真利害,只幾個字,令最近標語大潮.
只是他喊出那句口號,好像份工請硬佢咁

泡沫人 said...

他是win硬的.
之前看黑社會,"當權"者無所不知無所不能...印象很深.
畢竟,香港比台灣好,台灣,黑手當道,阻我者死,光明何時見?

Anonymous said...

佢這句說話到今日仲有好多人寫緊,剛看到有人寫話, 我會五點9就鬆! 哈哈幾好!當然我同你就會話:我哋五點半就鬆啦!

佢當然做好呢份工啦!聽哂爺爺的說話!其餘人講的就當聽唔到!

泡沫人 said...

大家咁話,盡時收工,yeah.

選擇性接收,無奈.計我話,應盡快切實地解決內地婦逼瀑醫院的問題,立即最實際,拖拖下,苦的,只有我們的下一代.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount