Tuesday, March 31, 2009

成長點滴


三個半月大

識笑, 識同人玩, 仲識扭計.

頸頸算幾有力, 可支撐頭部的重量.


四個月大

健康院量已經16.5磅, 算是大size bb.



四個半月大

第二次學 "扒底", 訓練頸力... 已經好穩陣.

仲好鐘意玩添.

有時, 也會玩反轉再反轉遊戲, 他都好鐘意玩.





四個月零三周

剛剛開始試食"稀式"米糊和 "稀式" 鮮柞蘋果汁.

這件是他的 "戰衣", 好cute呀.

他第二次食米糊 (10-15ml), 會捉住我的手, 會張開口等食, 而且仲識吞食, 而且點滴不漏.

他仲想添食... oh... 唔好心急, 慢慢加份量喇!

2 comments:

readandeat said...

是否有點像你多點?

泡沫人 said...

剛剛出世時似足爸爸. 大多數人說BB似爸爸, 小數人說似我

不過, 亦有人說, 愈大愈似我. 似我靚D喎!

如今, 我和蝦子餅覺得BB眼似咪咪, 鼻和嘴似爸爸. 一人一半.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount