Friday, September 22, 2006

西藏相簿

ka說:"經過差不多一個月的努力, 左揀右揀, 由六百多張選了約二百張送給大家, 特別是不能跟我們同行的那些朋友, 冇得去都有得睇啦. 希望你們喜歡!"

c說: "搞咗成個月, 卒之整好相,共影了七百多, 篩剩二百幾給你們,希望不嫌太多, 也不要嫌不夠漂亮啦."

連結在左方, 如看不到小題(caption), 請在veiw, encoding中選chinese traditional (big5)吧.

咁多, 有冇睇到想嘔呀? *o*

朋友HT說:"只要大家用slide show 黎睇, 就只需要將編碼轉一次成繁體中文就可以, 唔駛每頁轉架!" (謝謝妳)

4 comments:

Anonymous said...

好想多謝你,但你知啦我打中文好慢,今日帶咗倉頡書,可以查字典..回應你啦! 相好靓,我怕辛苦一定唔會自己去,睇你d相就當我都有跟你去玩一樣,不用坐內陸機,唔怕高山症,就見到好迷人的景色,好開心.Thank you.

泡沫人 said...

哈哈... 妳真好呀,一個忠實的讀者.
怪不得,午時,見妳悄悄地影"倉頡"書啦.

茂斯 said...

我選擇慢慢看,一次看一個部分,慢慢消化嘛!拍得很不錯啊,是你倆人的聯合相薄嗎?還會有更多相片嗎?

泡沫人 said...

謝!我(ka攝)和他(c攝)的相是分開相簿的,我一他三,合共四個,因他相size比我相大.旅行有幸有不幸,第一次過相時,發現儲相器壞了,相借朋友的也沒這麼多"位",只有8G,留給他用,而我自己則把相片總數限在2G(ram卡)內,相片也要細一點.

算是幸運吧,若用用下或回來才死機,那什麼都完蛋了...都算它乖,會好好安葬它的.

我們沖了些"精選"相出來,正貼相簿,應該星期五有得看,你問他拿啦.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount