Monday, September 25, 2006

沉默的朋友

早上去看看朋友的網誌, 好像變成了習慣, 有時更會留下一言半語. 有些交遊廣闊的朋友, 會有很多人願意留下字句去回應, 鼓勵, 分享, 感受, 無厘頭... 無論是什麼的, 也是好的.

奈何, 我的網誌溜覽的人多, 留言的人少, 少之又少, 何解? 真有點不明白, 難道...

不如, 你們回應下我們的西藏相啦?
(不要留"無名"呀, 起碼給我少tips, 讓我猜到你是誰)

4 comments:

Anonymous said...

其實我都有睇你寫野, 不過冇理由我響到回應你架, 會好奇怪架喎
或者佢地唔係好知你個新網誌地址?
不如你再send一次畀佢啦.

Anonymous said...

係呀,因為我仲未睇哂你d相,我想找個時間慢慢欣賞,但撇眼看,景清人正^^

Anonymous said...

I have to say that all selected photos are amazing. Really envy your and JC always travel a lot, esp you can travel with someone important and special......keep on eye to see where is your next destination!

泡沫人 said...

係我呀,明白,從來你也不曾跟我談上一句半句關於我寫的什麼什麼... 猜想,你也不會留言,真意料之外也.

車,慢慢睇啦,合共五百幾張,真有點累!下次見面時拿"精選"相片給妳看吧.

kenny,一年才去兩次旅行,唔多,最好一季一次,哈!不過你可以喎,隨便可坐火車去其他歐洲地,這便我羨慕不已.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount