Sunday, March 04, 2007

新年團拜

今年一如往年, 各方友好紛紛到訪, 來幾個大型團拜. 老公為了令大家盡興, 開開心心, 賓至如歸, 借來了流行的wii (謝, 慶的慷慨) 讓大家玩樂.

初八, 星期天, 一團十五人, 來個豐富的打邊爐聚會. 不知道他們是玩到太興奮, 還是真的食得太急太狼, 餘下很多食物, 真的有餘有剩, 我倆唯有在第二天放工後再打.

初十一, 星期四, 一團十人, 來個便捷的pizza派對, 沒辦法, 我根本沒時間去預備食物. 席上有位歲半的bb, 開始學行,馬步不太穩, 卻精力充沛, 不停來來回回, 四出巡視業務, 伸手尋找玩物, 他爸唯有不停地捉住他的小手, 連食晚餐的時間也沒有, 真的可憐. 最能令bb定格的是看著他媽打wii, 看來, 他家應該要買一部了.

這十數天, 收到很多食物賀禮, 兩口子消耗不了這麼多, 又是進貢給同事們的時間了. 我想, 下年還是要求大家夾錢買些出名的紅酒, 冰酒, 清酒, 梅酒或水果...來一起消耗吧, 這更合我們的心意. ^o^

4 comments:

Anonymous said...

好多嘢食呀!,下次要映埋公司.你貢獻了好多小食,好好味. 想唔肥都唔得(我已經比初入行肥咗好多!)但無法子, 不論是你買的還是你親手做的都好好味,有水準.^o^

泡沫人 said...

見笑啦!貢獻最多的倒不是我呢.
少少肥也不錯呀,千萬唔好似妹姐肥咁多就得啦!

Janise said...

噢今年無去你到拜年,無收到你的利是, 仲有Bob的利是, 車的利是....

泡沫人 said...

太遲了,明年吧.
(p.s.不過,唔知到時你仲有冇資格囉!)

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount