Thursday, May 01, 2008

餓鬼界

朋友(某些極少數知道的)有時來電問候, 會問有冇嘔? 食唔食得? 唔瞓得?

, 一次也沒, 真的萬幸了.  只是平日上班坐地鐵時叫我很不好受, 冇位坐, 人又多, 空氣不流通, 站站下開始冒冷汗, 有點反胃作嘔.  當一走出車廂, 小休一會兒, 那就漸漸沒事, 每個星期總有一兩天有這樣的經歷, 我想是我最苦的反應了.

, 食量跟往時差不多, 我一向也是食得之人, 如今, 食量沒有多大變化, 只是唔可以食太飽, 會頂胃, 食得少, 就怕會好似昨晚咁

睡到半夜, 個胃 囉囉攣”, 好不舒服, 不知是肚餓?還是什麼? 在房內輾轉反側了好一會, 也睡不了, 結果要起身向正緊張地 看波的蝦子餅求救.  他給我包包和飲品, 食完後, 胃沒有再發出警號, 之後, 我能很快地入睡了以後要食多幾餐喇… 同時買下些緊急食物才成。

所以話, 朋友忠言真的要聽, 話說,大肚婆餓起來, 真的很麻煩, 家中真的要預備不少應急食品, 要不然, 半夜三更都不知可去什麼地方買野食呢!

, 如果不計一晚起二次身去廁所的話, 也算是睡得很甜.  朋友說, 我二三個月已經要起身二次, 那麼個肚再大點, 再壓住膀胱多點時, 咁點算呀? 我都想知道會變成點? 難道一晚要起四次身? 想起就怕怕希望唔好惡成真就好喇


No comments:

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount