Wednesday, May 09, 2007

最後的功課

整個課程快將完結, 餘下數天, 要努力完成那三題九頁紙的功課 (已弄好兩題, 即六頁). 也許, 大家會覺得九頁紙有何難? 十頁廿頁都未驚過啦! 超…

真係超難架, 因為那三題問題, 每題限三頁, 而題題都可以係一篇畢業論文, 點算?

其中有一題(我選的最後一題) 係:-
請闡述儒家思想? 比軟它跟西方哲學家 (Socrates-Plato and Aristotle) 的差距? 兩者具差異的思想怎樣應用在管理學上呢?

這一題要解答三個問題, 即每個問題限一頁. 別以為讀哲學出身的我, 勝數在握, 錯喇! 只可說有一點點好處吧. 記得同學仔 “哥利” 的畢業論文是做儒家的, 請教他也是好辦法...不過, 最後我沒向他求救, 一來怕被耻笑, 二來怕要被迫閱讀厚厚的書, 三來家中有一寶(不用外求).

說實的, 網上的料子(中/英文)可謂多不勝數, 加上家中藏書(中文), 內容應付有餘. 考的便是怎樣用英文濃縮它, 再扯到管理學上談, 難度也在此.

好了, 我要繼續努力, 儒家, 西方哲學, 管理應用.. 我來也. 希望這兩天能完工. 因為, 假期要同兩位媽媽(周末: 媽咪, 周日: 阿媽=奶奶) 慶祝母親節.

呢科係咩? 遲d告訴你.

讀完這個還繼續讀其他嗎? 傻啦! 仲唔夠 "殘" 呀.

5 comments:

Anonymous said...

努力呀!辛苦多幾日就ok 啦! 然後我們出去食一餐勁..

Anonymous said...

呢個題目幾特別,不過,我無謂獻醜了。祝早日完成﹗

泡沫人 said...

pam,好,不如食自助晚餐,好讓我這名大食積發揮潛能.

readandeat,用"特別"來形容,你果真厚道,老師!

Anonymous said...

好呀! 話比我知你想食邊間,我們再confirm 時間

茂斯 said...

條題目開得好大,相信過程相當痛苦,你慢慢捱吧....畢竟是最後了,終點在望啊.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount