Wednesday, May 30, 2007

狂入yen

最近, 經常留意日元匯價, 為了下月日本之旅, 雖則早前已換多不少, 如今想在低位再換少少.

猶記得, 第一次旅日是九七年, 當時的對換率是港元五十幾對日本一千, 對五幾, 算是很好使. 那時, 沒收入的我, 好不辛苦才儲下這筆旅費, 不是心頭好, 也不敢購買, 花不起錢去揮霍, 亦不想負債累累. 那時, 在outlet買了一對添記的爬山鞋, 至今仍是我的好戰友, 跟我出身入死多年, 還很壯健呢! 之後, 雖有機會再旅日, 是對六幾, 已不見五幾的低水平.

這一兩年, 日元對港元的匯價不斷攀升, 最高對七幾. 令喜歡旅日的我, 望而卻步, 轉戰別地.

如今它回落到六幾水平, 正是好時機, 馬上組團旅日. 難得地家人也想出外走走, 今次是全家人坐飛機外遊, 算是第一次吧!

希望, 六月份的日本老天不會選擇在我們到訪的那星期下雨啦! 盼能盡慶而歸, 也留姪子軒軒一個美好的童年回憶.

8 comments:

Anonymous said...

富婆先可以狂入yen,我想入多d都冇錢呀!既然換咗咁你同家人去玩時要玩得開心d,食多d,買多d啦!

泡沫人 said...

就係d錢攞哂來旅行,所以攪到要節衣縮食囉!一個飯盒食兩餐.oh!
會!一家要痛開地玩,食,買...non stop.

茂斯 said...

你們又旅行了?真令人羨慕啊,這次去日本哪裡?

泡沫人 said...

東京,箱根,日光.
都係四周走走,食吓野咁囉.

Anonymous said...

唔好意思,上次最終都無法隨行!
去日本玩得開心D,影多D靚相返黎下喎!話時話我都一直無機會去行下,下次有機會去,同你收下料先,話晒你地都去過幾次,熟地頭丫!

泡沫人 said...

不打緊,總有機會的.
聽說你們有同事一年去朝聖幾次,這才叫熟地頭,我們的,真的不值一題吧!
(點解你可以咁早起身呢!鐡人是也?)

Anonymous said...

平時本來仲睡緊啦,呢D時間,不過因為最近畀兩個由金山返黎的侄仔(一個5歲半一個2歲)搞到我都一齊有D jet lag,所以咁早起身。真係好似金山郊野公園果D咁好精力架佢地!

泡沫人 said...

icic.
小朋友真係無窮精力,老虎都會給玩謝的.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount