Monday, August 04, 2008

六個幾月的小肚子



這是上周五晚拍的, 是24w5d的相, 即差不多六個月零一周.

肚子不算是很大, 但軒軒說我的肚子一日比一日大, 比之前大左好多喎! 還問我幾時生喎? 又說, 個個都係男仔, 點解冇女仔喎!



如今行路仍是健步如飛, 行走的速度沒有因有了小鄺鄺而減慢, 有時候跟蝦子餅一起行時, 他總是罵我行得太快太急.

我知道要慢一丁點, 放心吧! 待小鄺鄺再大一點, 待肚子再大一點, 我想快行也困難喇!

(準備周五晚去bb展掃貨, 如大家曾去過, 有何心水貨? 抵買貨? 記得快快相告.)

6 comments:

Anonymous said...

我身邊的朋友,個個都是陀女呀 ! 都是十月出細呀 !
bb 展請問幾時開始,係邊到呀 !

Anonymous said...

去bb展掃貨記住唔好搶貸呀!太多人的話就小心d,唔係小心銀包而係個肚,有時d人橫衝直撞,最好約多幾個朋友一起去.

Anonymous said...

掃底衫仔,最合用。如果尿片大減價一定不要錯過。

泡沫人 said...

wingwing,
係咩? 我身邊的朋友多是生仔,08年有5仔2女.
第十六屆國際嬰兒,兒童用品博覽, 在8月8-10日(10am-8pm),灣仔會展中心新翼hall one舉行.hkd20入場費.聽說有很多free的bb野送,有某些貨比市面平,不過有某就差不多,所以要小心地"格價".

pam,
好的,會拉個小行李箱入去掃貨的.

readandeat,
bb底衫仔,newborn的已有很多,可能掃幾箱尿片吧!(希望有得送貨)

Anonymous said...

call me, i got discounted coupon.. and i'm struggling if i'll go on Fri pm

泡沫人 said...

evil fish,
OKOK. keep in touch.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount