Sunday, September 14, 2008

中秋水果

今年的中秋, 老闆送我們一人一份日本水果包, 內有一盒巨峰提子, 一個杏水梨和一個黃金桃. 而同事們包括我在內, 因利成便, 就訂日本水果來應節和送禮.



我訂了兩個北海道密瓜, 四條白粟米, 二個大蘋果, 一盒巨峰提子和一個黃金桃.

**********
分配如下:-

蝦子餅家有一個北海道密瓜和一盒巨峰提子 (預備了美心月餅, 因奶奶唔食奶黃的, 可是, 他們說有太多月餅, 所以唯有送給朋友)

娘家有一個北海道密瓜和二條白粟米 (早前已買左半島奶黃月餅比阿媽)

自己的家有二條白粟米, 二個大蘋果, 二個黃金桃, 一盒巨峰提子.

**********


大家都很滿意是次的水果禮包, 因為個密瓜和提子真的超甜, 又多汁, 食得很開心.

蝦子餅在進食時, 會詢問這個幾錢? 咁那個又幾錢? 哈哈! 一年一次, 開懷地食吧! 又唔使你比錢… 可能他有d肉痛.

我想, 下年都會再訂水果代替月餅送禮給家人, 應該會比月餅健康些, 不過, 就要預多少少錢喇!


4 comments:

Anonymous said...

食水果好,健康啊!

Anonymous said...

水果真的很甜,我同家人講全部都係公司老闆送,所以家人食得更甜,要不然他們可會心痛(錢), 謝謝送比我同媽咪的月餅,好味呀!

泡沫人 said...

wingwing,
係呀!我喜歡食水果多過食月餅架.

pam,
你咁都得,他們冇懷疑咩?

Anonymous said...

無呀!所以如果你見到我家人,千其咪爆料呀!

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount