Sunday, September 28, 2008

Birthball


周六, 參加了醫院物理治療部的 "Birthball" 班, 讓我認識了這個在外國十分流行的助產運動, 聽說, 醫院是剛引入了三至四個月, 有見產婦配合了這助產運動, 令生產過程更有效果, 更順暢. 這堂學習了產時的呼吸, 放鬆練習, 按摩技巧及birthball運用等等. 下堂(下周六) 就會是birthball實習班, 我想應該幾好玩的. 我會找機會拍一兩張照片給大家看看.

雖然參加些課程是要另外收費, 但我認為學多一樣東西是沒有壞處的, 不過, 就不知道自己能不能一邊忍痛, 一邊做birthball.

好的, 還有十四個工作天, 我便開始放 "產假" 了, 十分期待, 因為小鄺鄺真很頑皮, 經常在我肚內打boxing及踏單車, 令我好不舒服, 難集中精神. 加上, 肚子很重, 腳亦有點腫, 很累很累.

4 comments:

Anonymous said...

老實講,學咁多嘢到時痛到全部忘記了。記住叫你老公一齊去學,由佢提醒你。

泡沫人 said...

readandeat,

係呀!有經驗的朋友也說,痛到什麼也顧不了...

他一定要跟我一起上堂的,同時要他陪產才可用.希望唔好嚇暈他喇!

Anonymous said...

小鄺鄺你唔乖啊 !成日打boxing , 最多你出來先同你玩啦 ! 媽媽好辛苦啊 !

泡沫人 said...

wingwing,
等他出來就知"味道",家人朋友摸摸,都覺得他超頑皮,我想,他出來都會係咁,不停郁,難湊難湊.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount