Wednesday, August 22, 2007

按摩

我爸爸很喜歡按摩, 說上班辛苦, 說腰酸背痛, 說按一按, 精神爽利. 所以, 他差不多每隔一周, 便拉媽媽陪他北上.因在北上按比在香港按, 價錢真的相距很遠.

有時, 媽媽不想按摩, 不想北上, 左推右推, 他便會大發老脾. 奈何, 媽媽又不容許爸爸獨自或跟朋友北上, 所謂, 小心駛得萬年船, 世上那有不食魚的貓, 預防勝於治療.

我也喜歡按摩 (慶幸, 沒爸爸般中毒這麼深), 特別是腳底按摩, 別看我身材瘦瘦的, 我很受力, 通常喜歡請男師父按, 因為他們力度大點, 而且在控制節奏方面比較優勝. 按摩能使人放鬆, 按完後, 真的會有點輕飄飄的感覺.

假如, 我家寬闊一點, 有空間放一個腳底按摩機或一張按摩椅, 也就最好不過了. 可是… 我家實在太細了, 實在容不下它們.

4 comments:

Anonymous said...

今個星期六日如果冇節目,不妨同你的另一伴一日去causeway的 time square 同 sogo 都有osim, 去試吓, 不要緊的售貨員預咗d人試唔買,
腳部按摩不是太大,價錢ok, 可以買!不過昨晚同推拿師傅傾,佢話唔好以為大力好,好容易會按到血管有問題.都要小心小心

泡沫人 said...

我怕試左唔買,人家黑面喎!

大力好容易會按血管有問題? 係... 咁真係要小心小心.

Anonymous said...

不用怕,這是消費者的權益,哈哈

泡沫人 said...

我怕試完後,荷包在出血。

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount