Thursday, July 10, 2008

食飽有咩好做呢!

我五個月大喇! 是blog主的姪仔.
我唔喜歡飲奶奶, 愈飲愈少, 我媽媽怕我唔夠飽, 所以每日都餵我食一餐 "餬餬", 好味道, 我喜歡食... 可唔可以唔飲奶, 改食 "餬餬" 呢?


好好味, 好快就食左一碗半, 飽喇! 好滿足.
(家人開始發覺有一陣陣 "香氣" 飄來... )


食飽飽, 是時候要呵大大喇!
又係女麻女麻出動的時候...


食飽飽, 睡睡覺.


唔好 "偷襲" 我呀! 小心我的無形腿.


No comments:

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount