Wednesday, July 16, 2008

愛心靚湯

上周六, 跟老爺奶奶飲茶, 提及 "牛骨湯"...

因為同事說我臉色一般, 所以教我煲這湯來補補. 可是數次到街市, 我也找不到, 原來, 要晨早去買的.

奶奶說自己有孕時, 老爺也有煲給她飲, 還讚他很細心, 會把骨上的肥肉切去... 之後她叫老爺有空時煲給我喎! 當時, 我都不知怎反應, 兩家相距遠, 拿飲, 很不方便. 難道叫老爺送湯嗎? 我們入去, 又說, 大肚婆別坐長程車... 咁... 點飲湯喎!

今早十一時許, 老爺來電, 說已經煲了 "牛骨湯" 給我, 準備出門送去我公司... 真的受寵若驚...



湯內只見蕃茄蓉和薯仔蓉, 亦見牛骨碎, 只是不見片片牛肉和塊塊牛骨, 也許是弄碎了和溶了入湯內, 所以味道很香很濃, 很好味呀.
謝謝老爺的一番心意, 我會努力生個肥肥白白的孫仔比你玩的.

4 comments:

Anonymous said...

你老爺真係好呀 ! 咁錫你 !

泡沫人 said...

wingwing,
係呀! 對我很好的.
榮幸能跟他們成一家人.

Anonymous said...

嘩,突然令我想起以前睇古裝戲時,D受寵幸的貴妃一有左,就會聲價十倍,原來你都不遑多讓呢!咁你真係要努力啊……但不要太大壓力﹕p

泡沫人 said...

gael,
咁好想像力!!!
努力,努力... 放心,我很享受懷孕的過程,因為好多人疼我.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount