Wednesday, June 04, 2008

抱抱

兩位可愛的姪兒:
堂兄 : 五歲十個月 vs 堂弟: 四個月


哥哥: 你剃光頭, 我又要學你.

弟弟: 抄我? 隨你喜歡吧!

哥哥: 弟弟, 我很喜歡你, 來來, 拍張照片先.

弟弟: 係咩? 我都喜歡你, 比你抱抱喇! 不過, 你可唔可以抱得好D呢! 攪到我條腰直晒, 很倦喎!!! 看看(下圖), 都係女麻女麻抱得我舒服D. 你睇, 你睇, 有相為証.

哥哥: 對不起, 抱多D就會習慣喇! 唔好咁多聲氣啦! 你...



hi hi... 各位好, 我已四個月大喇! 工人未到, 家人輪流陪我玩...

周一, 爸爸/女麻女麻
周二, 女麻女麻
周三, 外婆
周四, 外婆/親戚
周五, 媽媽/親戚
周六及日, 媽媽

我長得帥唔帥呀??

人人都說我似媽媽, 似她就靚D, 似爸爸就冇咁靚喇!

2 comments:

Anonymous said...

bb對眼好大呀!軒軒好似瘦咗.

泡沫人 said...

pam,
係呀,眼仔碌碌,幾精靈.
軒軒,真係比較瘦,不過,他都食唔少野架,可能生蟲呀...哈哈.

Web Site Hit Counters
Sony Computer Discount